Tuesday, September 25, 2007

mY sEpEt


inilah awek aku name dia nuranis binti kamarudin dilahir kan pada 15 march 1988...
dia ni cerewet,keras kepala, suka makan kfc,mb,pizza and mcd. tetapi dia ni penyayang.
dia menjadi awek aku pada 28 november 2003 pada pukul 11 malam...
waktu yg best utk aku meluah kan perasaan...aku gan dia ni tk jiwang karat... korang tegok gambar pon dah tau mcm mane aku gan dia...tader la nk cintan cinton sangat2...dia pon belajar jauh dah sekarang dia kat kolej pertanian jalan langgar ,alor star. dan aku pula di international islamic college,gombak...aku cuma dapat jumpa dia 2 bulan sekali la...peh rindu mmg tahap cipan giler babi la ...dia ni rock ape yg aku suke semua dia suke... aku ajar dia main rugby sbb dia nk sangat belajar... dia pernah mewakili selangor dalam sukan softball, bola baling peringat daerah,
dan bola jaring peringat daerah...kira si sepet ni star la dalam idop aku...aku cuma mewakili sekolah dlm olah raga, bola sepak,bola baing, dan juga mewakili daerah kuala langat untuk sukan yang paling aku suka iaitu rugby...aku dan dia sekarang sudah hampir 5 tahun kami bersama gelak ketawa sedih semua ada la...kalo korang tanya ada berperang ker tak...kompem2 ada hahahah...tu semua standart ex5 la semua tu....bak kata org adat couple ler...

1 comments:

yieyie said...

somekom yaya n anis..
yie doakan ya n anis bhagia sampai ke jinjang plamin..AMIN
n kalau da kawin tu..yaya jan lpa g tau ma yie ar..wlaupun yie nda dpt dtg..yaya g tau jak ar..kat ms ker @hp..
lastly...
he-p romantika...
tatata..