Wednesday, September 26, 2007

tentang gew?

ini lah barang2 kesayangan gwek...penting ni...
dunhill14 biler time ada duit...kalo duit takder terpakse ler isap winston paling murah nusantara la hahahahahha...pastu handphone kalo tkder handphone mcm mane ni msg awek, kwn2 and family...pastu jam yg penting utk menentu kan mase gwek.. pastu digimon gwek skang digimon ni dah abih beteri so dia tgh r.i.p hahahahha...tunggu aku ada duit baru aku beli beteri...


ni pulak mese gua nk promot jersy bari gua yg gua baru jer beli bersama kwn2 mase beli kt danau kota up town tu...hahahahahaha...
di sebab kan guw minat sangat kt chelsea wa pon beli ler... degan harga asal rm38 dan dapat pulak tawar jadi harga dia pon berkurang menjadi rm28...alhamdulilah...
dah aku dah pon mengayakan kt kolej aku ...hehhehehehehe...

ini pula aktivity kami dubulan pose...anda nampak semua ape yg kita org buat kan...
kalo dah berjudi kompem la tk poser...standart remaja ler...kalo saper terer cuber cari aku yg mane?

ni lah gambar2 tadi yg baru jer aku tangap disebabkan tkder kerja lain nk buat kami tk tido bak kata org overnight...and kerana dunia kami dah terbalik...yg belakang sekali aku yg tengah hadis dan yg depan itu jek...mase aku tangkap ni pukul 6.41 pagi ni hahahaha...rentong kang ni ptg kang...
ni adlah tarantula aku name dia muhammad and sepet...dia ada dua name ,satu disebabkan dia ni penyelamat rasulluallah bukan dia la kita keturunan2 dia la...and lagi satu sbb awek aku aku panggil awek aku sepet and tarantula ni aku dah anggap mcm awek aku g mane jer aku mesti bwk dia kena amik berat psl makan minum dia semua hahahahhaa...tapi dia ni dah r.i.p
kerana kesilapan teknikel aku.citer dia mcm ni mase aku nk pergi tegok adik aku dapat anugrah pelajar terbaiksekolah teknik bruse,ipoh utk kos adik aku aku bwk la si dia ni.so mase aku sampai jersekolah adik aku aku parking kereta kt padang sekolah adik aku...so aku pon keluar la kereta gan adik2 aku , mama aku, and opah aku menuju ker dewan sekolah yg besar giler babi tu... so selepas hampir 2 jam aku pon kerluar la dewan bersama keluarga aku dan adik aku pon dah selesai dapat anugrah nya...so aku pon menuju ler ke van kwn bapak aku aku bwk van sbb nk bawak barang2 kraftangan utk kedai aku...lalu aku pon bukak pintu van mase tu cuaca panas sangat and bahang nya samapi kedlm kereta terasa...jadi bila aku duduk jer kt dlm kereta aku bau mcm bulu tangan terbakar aku ingat bulu tangan aku so aku pon cari ler bau ape yg mcm bulu tangan terbakar tu...cek punya cek rupa2 nya tarantula aku mase aku tegok tarantula aku tu dia dah keras aku ingat dia pengsan aku pon goncang la dia tak bergerak jugak mmg sah2 la di dah mati aku punya la nk menagis sbb duit aku dah terbang satu and lagi satu dia ni dah mcm awek aku and satu nya binatang belaan aku yg palaing aku sayang..dah la aku beli pakai duit belanja study aku adusss...rm70 lak tu... pastu mase first2 aku beli dia dia masih putih lagi and baru jer nk salin kulit aku dah bela dekat 5bulan pulak tu sedih tahap cipan...pastu mama aku pon ckp belom mase nya lagi abg nk bela ni nanti dah kerja baru la bela balik and abg still belajar lagi banyak lagi yg kena buat itu la pesan mama aku nk sedap kan ati aku...
tapi aku fikir2 balik mmg betol mama aku ckp...so aku pon relek jer la tapi manyesal la gak sampai skang tapi nk buat mcm mane benda tu dah mati...hahahahah...

1 comments:

Anonymous said...

weh..jom maen lawan2 tarantula.
tarantula haku dah besar...
hak2