Sunday, October 21, 2007

RaYa Di Banting.!

pada tahun ni aku beraya dibanting bersama kawan2 ku tercinta dibanting
kerana ada masalah kereta kalo tk tahun ni aku balik johor...
nk buat mcm mane rezeki tk der...

ni lah adik beradik yg tidak dapat dipisah kan dibanting...
yg pakai cermin mata tu arip atau lebih dikenali sebagai pento..
yg belakang tu apis gemok dan aku illya hehheheheh...
aku berkawan degan diaorg sejak dari kecil lagi main kompang semua same...
isap rokok mase kecik lepas main kompang...
keluar mlm curik2...
arip penah kantoi gan bapak dia mase keluar rumah curi2 ...
dia tolak kereta ingat bapak dia tk sedar jadi biler dia balik dar lepak kena la pelangkung...


ni yg baju hijau dia binjai dia wartawan utk selangor...
yg baju oren tu kecik army dia belajar kt ikm kg.pandan same gan apis gemok..
dan aku international islamic college...

yg baju biru tu paan vespa...dulu dia bawak vespa skang ego dia satu kolej aku...
yg baju putih tu connie dia rabak kerana kena tenggen bersama aku dan pento sebelon pergi lepak kt masjid...yg baju pink tu soleh dia belajar kt poli s.alam...semua geng satu taman

bermaaf maafan antara kita...
tu yg baju hitam tu name dia kt taman ton...
dia sentiasa sebok degan awek dia...
hehehheehe...
ada jer projek dia...

0 comments: